مدت زمان فرآیند صدور کارت سوخت ۲۸ روز است

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه مدت زمان فرآیند صدور کارت سوخت ۲۸ روز است، گفت: طبق آخرین آمار ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار کارت سوخت در باجه‌های معطله پستی وجود دارد.

به گزارش صدای بورس،سالاری نسب در گفت‌وگوی تلویزیونی با بیان اینکه با همکاری دستگاه‌های مربوط صدور الکترونیکی کارت سوخت امکان پذیر است، اظهار کرد: اکنون هیچ مشکلی در تولید کارت سوخت کشور وجود ندارد و چند برابر تقاضا کارت سوخت تولید می‌شود.

وی افزود: فرآیند الکترونیکی کارت سوخت از نحوه ثبت درخواست تا رسیدن به متقاضی نیازمند زیر ساخت‌های لازم است. زیر ساختی که باید با همکاری دستگاه‌های مربوط انجام شود. اقدامی که می‌تواند، مدت زمان رسیدن کارت سوخت به متقاضی را کمتر کند.

منبع: ایسنا

کد خبر 482640

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ضمانت برای دریافت سوخت جایگزین

    ضمانت برای دریافت سوخت جایگزین

    مساله قطعی گاز در زمستان و برق در تابستان چندین سال است که تقریبا به صورت یک قاعده در آمده است وهمواره مشکل تامین انرژی داریم.

  • آخرین جزئیات تامین و تولید اتوبوس و خودروهای برقی

    آخرین جزئیات تامین و تولید اتوبوس و خودروهای برقی

    مشاور امور فناوری وزیر کشور گفت: احتمالاً اتوبوس‌های برقی از تولیدات داخلی خواهد بود و وارداتی در این زمینه انجام نشود اما در مورد خودرو، خرید خارجی مجاز دانسته شده است.

  • خبرهای جدید در مورد گرانی بنزین

    خبرهای جدید در مورد گرانی بنزین

    سخنگوی کمیسیون تلفیق درباره بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: واقعیت این است که ما اکنون ناترازی برق، ناترازی بنزین و ناترازی در سایر حامل‌های انرژی را داریم. برای این ناترازی ما دولت را مکلف به ایجاد تنوع در سبد سوختی کشور کردیم. در این بند می‌گوییم که براساس ویژگی‌های جغرافیایی و ظرفیت‌ها تلاش کنند تا سبد سوختی کشور متنوع شود و بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست.

  • اقدامات وزارت نفت برای تأمین گاز زمستان

    اقدامات وزارت نفت برای تأمین گاز زمستان

    سال گذشته سال پر افت و خیزی برای تامین گاز در زمستان بود اما امسال به نظر می رسد با توجه به اقدامات انجام شده شرایط بهتر از سال گذشته باشد.

  • خودرویی که پاکستانی‌ها به جای پراید سوار می‌شوند!/ عکس

    خودرویی که پاکستانی‌ها به جای پراید سوار می‌شوند!/ عکس

    بدون شک پرتیراژترین و پرفروش‌ترین خودرو داخلی ایران، پراید است؛ یک خودروی غیر ملی که امتیاز تولید آن از آمریکا به کره و از کره به ایران رسید؛ سایپا طی سال‌های ۷۵ تا ۹۹ بیش از ۳ میلیون و ۶۱۵ هزار نسخه از این خودرو را تولید کرد و به فروش رساند.

  • تولید نفت ایران افزایش یافت

    افزایش ۱۸۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه اوپک‌پلاس

    تولید نفت ایران افزایش یافت

    بررسی ماهانه مؤسسه پلتس نشان داد مجموع تولید نفت خام کشورهای عضو ائتلاف اوپک‌پلاس در ماه اکتبر در پی افزایش تولید نفت ایران و عراق به بالاترین سطح در سه ماه اخیر رسید؛ به طوری که تولید نفت ایران به بالاترین حد خود در پنج سال اخیر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =